Den sämsta digitalkameran?

En tid har jag varit ute efter den sämsta digitalkameran. Till detta räknar jag bort dessa gamla härkar med 0,8 megapixlar från 1998. Jag hittade märket Sakar som jag tycker verkar plasta in på guldpallen. Bara namnet Sakar som rimmar på skakar är ju något som inte passar sig så bra i fotovärlden. Silver och bronsplatsen då? Jag nöjer mig att presentera guld idag. Varför? Mina ögon pallar inte med fler usla bilder.

Vet du av en sämre kamera över 7MP? Kommentera och länka!

Kameran man gör bäst i att inte sätta i ett minneskort i. Fungerar garanterat bättre som dörrstopp på altanen.

Plats 1 Utmärkelse: Kodiarré – Sakar 7.1 Digital Point
Cirkapris:
400 SEK
Försäljningsargument: ”7.1MP digital camera delivers crisp photos that you’ll love to share”
Bild: Utomhus har aldrig sett så dassigt ut
Bild: Blixt och dunder – överexponerade under
Bild: Vad fin Cheva det är. Jaha, det är att bilden är SKEV!

