”Fredde – Demystified” – en dokumentär om mig i fem delar

Vad är det här för skräp då undrar du säkert. Det är inget annat än jag som berättar hur jag blev som jag är idag.

I första delen koncentrerar vi oss på en överblick av mina intressen, foto, film, tv-spel och tidningar. Vem ska finna detta intressant frågar du dig kanske. Ja, vem ska göra det? Någon stackars släkting som av misstag snubblar in på YouTube eller du som av någon skum anledning finner mig intressant.

Nåja, är du född på 70-talet. älskar foto, gamla datorer och tv-spel eller vet vad en Betamax var,  är du förmodligen i rätt målgrupp. Eller om du bara vill se en snygg man tjattra på i tjugo minuter. Det går ju alltid att lyssna på Spotify under tiden. Ni andra vet hur man tar sig till en annan sida.

Ni hittar denna nya serie i HD-kvalitet på min YouTube-kanal.

Serien består av följande delar:

Del ett: Överblick (klipp 1/2, klipp 2/2) 18 minuter

Del två: Videofilmer (klipp 1/3, klipp 2/3, klipp 3/3) 28 minuter

Del tre: Datorer och tv-spel (klipp 1/3, klipp 2/3, klipp 3/3) 30 minuter

Del fyra: Foto (klipp 1/5, klipp 2/5, klipp 3/5, klipp 4/5, klipp 5/5) 50 minuter

Del fem: Teknik och Hi-Fi (prel. måndag)

Screenshot ur första delen som tar upp intressen i allmänhet

Andra delen tar upp intresset för gamla hyrfilmer

Del tre om datorer och tv-spel

Del fyra handlar om synen på foto

